این بخش، مرکز مدیریت و تعیین تکلیف وضعیتهای ناقص یا مشکوک حضور و غیاب پرسنل است. اطلاعاتی که در این قسمت نمایش داده میشود، معمولاً شامل مواردی است که نیاز به بررسی و تأیید کارفرما یا مدیر مجموعه دارند.
اگر پرسنلی در یک روز مشخص اصلاً حضور نداشته و هیچ مرخصیای هم برای آن روز ثبت نکرده، سیستم بهصورت خودکار این مورد را در کارپوشه مدیر ثبت میکند.مدیر باید تعیین کند که این مورد:
اگر پرسنلی هنگام ورود ثبت انجام دهد ولی فراموش کند خروج را بزند، سیستم در پایان ساعات کاری بهطور خودکار خروج ثبت میکند.
فردای آن روز، این مورد به مدیر اطلاع داده میشود و منتظر تایید یا اصلاح است. مدیر میتواند:
با استفاده از خدمات سامانه کارگاه، به اطلاعات پرسنلی، صورتحسابهای مالی، گزارشات، حضور و غیاب، کارپوشه، مدیریت کاربران و پشتیبانی دسترسی داشته باشید و فرآیندهای سازمانی خود را بهینه کنید.